Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Οι γονείς μου και η μόδα στα τέλη του 20ουαιώνα

Τη δεκαετία του ΄90 η μαμά μου σε γιορτινές εξόδους φορούσε ταγιέρ με κοντό μεσάτο σακάκι και φούστα λίγο πιο πάνω από το γόνατο .Το ύφασμα του ήταν πρεπ –σατεν και τα χρώματα που κυριαρχούσαν ήταν μαύρο , ζαχαρή και πετρολ.
Τη δεκαετία του 80 φορούσε παντελόνες με καμπάνα και πουκαμίσες χρωματιστές .Τα παπούτσια και του 80 κια του 90 ήταν γόβες μυτερές και τακούνι στιλέτο. Ήταν κυρίως λουστρίνι  ή δερμάτινη   .
                                                                             Μαριάνθη

 
Τη δεκαετία του 80 ο μπαμπάς μου φορούσε στενά παντελόνια και πουκάμισα. Τη δεκαετία του 90 φορούσε παντελόνι με πιέτες και τα πουκάμισα ήταν εμπριμέ .
 Η μαμά μου φορούσε φαρδιά παντελόνια πουκάμισα και σακάκια με βάτες και φαρδιές μπλούζες .Τη δεκαετία του 90 φορούσε κολάν με φαρδιές μπλούζες από πάνω χωρίς βάτες γιατί έφυγαν από τη μόδα .
                                                                              Φανή
Στην καθημερινότητα , τόσο στην παιδική όσο και στην εφηβική ηλικία η μαμά μου φορούσε αθλητικέ φόρμες και τζιν .Στις γιορτινές οικογενειακές εξόδους φορούσε το καλό της φόρεμα όταν ήταν παιδί , ενώ όταν ήταν έφηβη ένα γιορτινό ρούχου που θα ήταν ένα φόρεμα ή παντελόνι .
                                                                             Δημήτρης
Στα νιάτα της η μαμά μου φορούσε συνήθως μαύρη φούστα και στις γιορτινές μέρες φορέματα με διάφορα λουλούδια .
                                                                                Χρήστος


σχέδιο της Αμυγδαλιάς

Η γιαγιά μου τη δεκαετία του 80 φορούσε φούστες με κουφόπιετες μέχρι το γόνατο .Δε χρησιμοποιούσε πολλά αξεσουάρ , παρά μόνο κάποιες στέκες .
                                                                             Στέφανος
Σε γιορτινές εξόδους οι άντρες φορούσανε κοστούμι και γραβάτα ενώ οι γυναίκες άλλοτε τουαλέτα και άλλοτε ταγιέρ .Καθημερινά οι άντρες φορούσαν τζιν με μπλουζάκι ή πουκάμισο και οι γυναίκες φούστα –μπλούζα ή τζιν
                                                                               Γιώργος