Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Η ώρα της Φιλαναγνωσίας

Η  Μαριάνθη έγραψε ………………..

<< Πιστεύω ότι η ώρα της φιλαναγνωσίας ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και κάτι πολύ ξεχωριστό .Εγώ και οι συμμαθητές μου δεθήκαμε πολύ με αυτό το βιβλίο και νιώθαμε σαν να ζούσαμε κι εμείς μαζί με τους ήρωες .Θεωρώ ότι καλώς μπήκε η ώρα της φιλαναγνωσίας στην ώρα της Γλώσσας γιατί εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας και μάθαμε να κάνουμε πολλές και διάφορες ασκήσεις γραπτού λόγου ….>>

Η  Φανή έγραψε …………..
<< …..Η ώρα της φιλαναγνωσίας είναι μια υπέροχη ώρα , η οποία έχει πολύ ενδιαφέρον .Κατά την ανάγνωση του βιβλίου ,σε κάποια σημεία φοβόμασταν πολύ , η αγωνία μερικές φορές είχε φτάσει στο ζενίθ . Κλείναμε τα μάτια μας από την αγωνία .Κάθε φορά που αναφερόταν το όνομα του Σέργιου Παυσανίδη του προδότη ένα κλίμα μίσους υπήρχε στην ατμόσφαιρα της τάξης .Γενικά υπήρχαν έντονα συναισθήματα καθόλη τη διάρκεια της ανάγνωσης του βιβλίου .Αυτό μου άρεσε πολύ . Κατά τη γνώμη μου καλώς μπήκε η φιλαναγνωσία στην ώρα της Γλώσσας γιατί μπορέσαμε να ασκηθούμε περισσότερο στην ανάγνωση , μπορέσαμε να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας και μάθαμε και καινούρια πράγματα .Επίσης βάλαμε το μυαλό μας σε διάφορους προβληματισμούς και διευρύναμε τους πνευματικούς μας ορίζοντες.>>

Η Ελένη έγραψε …………
<< Η Φιλαναγνωσία είναι μια αρκετά ευχάριστη ώρα .Μου έμαθε να αγαπώ τα βιβλία και να δραστηριοποιούμαι μέσα από αυτά .Η γνώμη μου είναι ότι καλά έκανε και μπήκε η φιλαναγνωσία στο πρόγραμμά μας γιατί τα περισσότερα παιδιά έχουν βελτιωθεί αρκετά στην ανάγνωση >>

Ο Γιώργος έγραψε ……………
<< Η ώρα της φιλαναγνωσίας είναι πολύ ωραία . Στην ώρα αυτή μάθαμε να διαβάζουμε καλύτερα και να κατανοούμε ένα κείμενο .Οι συμμαθητές μου κι εγώ κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης του βιβλίου  ήμασταν πολύ αφοσιωμένοι στο βιβλίο .Είχαμε παθιαστεί με όλη την ιστορία .Η ώρα της φιλαναγνωσίας πιστεύω ότι καλώς μπήκε στο μάθημα της Γλώσσας  γιατί είναι μια ώρα που καλλιεργούμε το νου και βελτιωνόμαστε στο διάβασμα .>>

Ο Δημήτρης έγραψε …………..
<< Στην ώρα της φιλαναγνωσίας το συναίσθημα που κυριαρχούσε σ΄ολους μας ήταν η αγωνία . Πιστεύω ότι δεν μπήκε τυχαία στην ώρα της Γλώσσας , διότι το να διαβάζουμε βιβλία μας βοηθάει να εκφραζόμαστε σωστά και να διευρύνουμε τους πνευματικούς μας ορίζοντες …>>

Ο  Στέφανος έγραψε ……………….
<< Η ώρα της φιλαναγνωσίας είναι μια πολύ ευχάριστη ώρα . Εγώ με τους συμμαθητές μου νιώθαμε πολύ ευχαριστημένοι κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης του βιβλίου . Μερικά παιδιά έμαθαν να διαβάζουν καλύτερα >>