Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ο φίλος μου


 
          Μια μέρα στην πρώτη Δημοτικού η κ.Βίκυ με έβαλε να καθίσω στο ίδιο θρανίο με ένα κοριτσάκι , την Άμυ. Η Άμυ πλέον είναι δώδεκα χρονών και μένει λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου .Συναντιόμαστε κάθε μέρα στο σχολείο .
          Η φίλη μου είναι ωραία κοπέλα .Έχει γλυκό προσωπάκι ,αλλά είναι λίγο κοντούλα , όχι πολύ .Της αρέσουν τα χρωματιστά ρούχα και έχει πολλά και ωραία παπούτσια .Το πιο χαρακτηριστικό πάνω της είναι τα μαλλιά της .Ώρες , ώρες μου θυμίζει τη Ραπουντζέλ .
      Η φίλη μου με συμπονάει και με καταλαβαίνει .Είναι ευγενική , υπομονετική γιατί όποτε μαλώνουμε ποτέ δε φωνάζει και τις περισσότερες φορές κάνει πίσω .Είναι ευαίσθητη και έχει χιούμορ .Πολλές φορές παίζουμε μαζί και χαζογελάμε .Δε θα ξεχάσω ποτέ , τη μέρα που πήγα σπίτι της και παίξαμε το <<Βρες το γράμμα>>. Μάλιστα εκείνη τη μέρα βγάλαμε και τραγούδι.
   
          Την Άμυ την εμπιστεύομαι και την αγαπάω .Είναι φίλη μου τόσα χρόνια και ποτέ δε με πρόδωσε .

                                                                Ελένη

Έχω πολλούς φίλους , αλλά ξεχωρίζω έναν , το Στάθη .Ο Στάθης είναι δώδεκα χρονών και μένει στην άλλη μεριά του χωριού . Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα .Με το Στάθη βρισκόμαστε κάθε μέρα , το πρωί στο σχολείο και το απόγευμα στο σπίτι του ή στο δικό μου.
Ο Στάθης δε φοράει ποτέ τζιν ,συνήθως είναι ντυμένος με φόρμες ή βερμούδες που τις  συνδυάζει με πολλά μπλουζάκια .Ο Στάθης είναι ψηλός ,έχει μαύρα σγουρά μαλλιά και είναι δυνατός .Τα μάτια του είναι καστανά και είναι αδύνατος .Είναι τις περισσότερες φορές αστείος .Κάποιες φορές είναι και λίγο σοβαρός .
Με το Στάθη έχουμε μαλώσει πολλές φορές ,αλλά στο τέλος γινόμαστε ξανά φίλοι . Μια φορά την ώρα των Αγγλικών αρχίσαμε να κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλο και η κυρία μας πήγε στον διευθυντή .Μετά όμως τα βρήκαμε . Μερικές φορές ο Στάθης είναι πολύ νευρικός .
Όταν βγαίνουμε βόλτα κάνουμε αστεία και μιλάμε για διάφορα πράγματα .
Χαίρομαι πολύ , όταν βρίσκομαι με το Στάθη και άμα πάθει κάτι θα στεναχωρεθώ πολύ .

                                                            Στέφανος

H φίλη μου ονομάζεται Μαρία , είναι δώδεκα χρονών και είναι από το Μαρμαρά .
Η Μαρία είναι ψηλή με μαύρα μαλλιά .Έχει όμορφα μαύρα μάτια και είναι στρογγυλοπρόσωπη .Είναι λίγο γεματούλα .
Η Μαρία μερικές φορές εκνευρίζεται , είναι ευέξαπτη ,αλλά είναι και ευαίσθητη . Είναι πολλή ομιλητική και μαζί συζητάμε συνέχεια .Τις περισσότερες φορές που τη βλέπω είναι χαμογελαστή ,γιατί πάντα είναι χαρούμενη .Είναι όμως και λίγο θυμοσιάρα .
Με τη Μαρία περνάμε μαζί το διαλειμμά μας .Συζητάμε , παίζουμε και περνάμε πολύ όμορφα .Η Μαρία είναι πολύ καλή μου φίλη .Όταν στεναχωριέται ,στεναχωριέμαι κι εγώ .Έχουμε μαζί μια καλή φιλία .Αν και θυμώνει ,εγώ δεν της κρατώ κακία .
                                                       Θεοφανή

Ο καλύτερος φίλος μου είναι ο Αλέξης και είναι δώδεκα χρονών .Μένει στο Μαρμαρά και τον βλέπω  κάθε μέρα στο σχολείο και στο παιχνίδι το απόγευμα .
Ο φίλος μου είναι ψηλός και γεροδεμένος .Έχει ξανθά μαλλιά και τα μάτια τους ταιριάζουν με τα μαλλιά του ,είναι γαλαζοπράσινα . Ακόμα προσέχει το ντύσιμό του , είναι πάντα καλοντυμένος .
Ο Αλέξης είναι ήρεμος άνθρωπος και καλόκαρδος χαρακτήρας .Έχει πολλά προτερήματα .Είναι καλός μαθητής , ξέρει καλή μπάλα και προπαντός είναι καλός φίλος .Μαζί περνάμε πολλές ώρες .Πηγαίνουμε για ποδόσφαιρο , κάνουμε βόλτες και μιλάμε στο τηλέφωνο .Γενικά τα περνάμε πολύ καλά μαζί .
                                                            Γιώργος

Ο καλύτερος φίλος μου είναι ο Αντώνης ,είναι δεκατέσσερα χρονών και μένει στη Νικήτη . Γι΄αυτό δεν τον βλέπω συχνά .
Ο Αντώνης έχει κοντά μαύρα μαλλιά , καστανά μάτια και είναι στρογγυλοπρόσωπος .Έχει λεπτό αλλά δυνατό σώμα . Το ντύσιμο του είναι πάντα περιποιημένο .Του αρέσει να φορά μακριές μπλούζες .
Ο φίλος μου είναι ήρεμος ,υπομονετικός και ψύχραιμος .Δεν εκνευρίζεται εύκολα .
Βγαίνουμε βόλτες και πηγαίνουμε μαζί για  μπάσκετ.
          Ο Αντώνης είναι ξεχωριστός φίλος .

                                                                       Ηλίας

Ο καλύτερος φίλος μου είναι ο Νίκος .Μένουμε στο ίδιο χωριό και στην ίδια γειτονιά .Ο Νίκος είναι δώδεκα χρονών . Συναντιόμαστε πολύ συχνά και στο σχολείο και στη γειτονιά .
Έχει ύψος κανονικό ,είναι λεπτός και όμορφος .Έχει καστανά μαλλιά και μάτια .
Ο Νίκος είναι καλό παιδί ,με καταλαβαίνει και μου συμπαραστέκεται .Βρίσκει πάντα γρήγορες λύσεις σε ό,τι μας απασχολεί. Είναι σοβαρός  ,δεν του αρέσουν τα χαζά πράγματα και έχει μυαλό ξυράφι .
Μαζί παίζουμε ποδόσφαιρο στη γειτονιά , έρχεται στο σπίτι και παίζουμε play station και άλλα παιχνίδια .Όταν πάω σπίτι του παίζουμε επιτραπέζια και βλέπουμε ταινίες . Μερικές φορές μαλώνουμε στα παιχνίδια ,αλλά στο τέλος ο ένα ζητάει συγγνώμη από τον άλλο .
Ο Νίκος είναι ο καλύτερος φίλος μου και δεν θα τον ξεχάσω ποτέ .

                                                                   Χρήστος
Η καλύτερη μου φίλη είναι η Θεοφανή και είναι δώδεκα χρονών .Τη Φανή τη βλέπω σχεδόν κάθε μέρα ,γιατί πάμε στο ίδιο σχολείο και στην ίδια τάξη .Μερικές φορές ανταμώνουμε και τα Σαββατοκύριακα για να κάνουμε εργασίες του σχολείου αλλά και για να πάμε βόλτα .
Η φίλη μου έχει καστανά μαλλιά και γλυκα γκριζοπράσιν αμάτια .Το πρόσωπό της σου μεταδίδει μια γλυκύτητα .Έχει ύψος κανονικό ,αλλά είναι λίγο αδύνατη.
Η Φανή είναι πολύ ευαίσθητη και καλόκαρδη .Είναι πάντα πρόθυμη για ό,τι της ζητήσω .Στεναχωριέται όμως εύκολα .
Τη Φανή την έχω σαν αδερφή μου .Όταν αποχωριζόμαστε στεναχωριέμαι αλλά είμαι πολύ χαρούμενη που έχω μια αληθινή φίλη που είναι μαζί μου και στα εύκολα και στα δύσκολα .

                                                                 Μαρία

Τη φίλη μου την λένε Ελένη ,είναι δώδεκα χρονών και τη βλέπω καθημερινά στο σχολείο
Η Ελένη είναι ψηλή , όμορφη και της αρέσουν τα ανοιχτόχρωμα ρούχα .Φοράει πάντα καλόγουστες μπλούζες .Τα μάτια της  είναι μελί και τα μαλλιά της είναι μακριά και ίσια .
Είναι πολύ έξυπνη ,έχει πολλή  υπομονή , δεν τα παρατάει εύκολα και είναι ευγενική .Όταν είμαι στεναχωρεμένη με συμπονάει και με παρηγορεί .
Μαζί περνάμε πολύ ωραία .Μια φορά ήρθε στο σπίτι μου για να κάνουμε μια εργασία .Όταν την τελειώσαμε παίξαμε ένα επιτραπέζιο που είχε πολλή πλάκα και γελάσαμε πολύ .
Την αγαπώ πολύ γιατί είναι πολύ καλή μαζί μου .

                                                               Άμυ



Απ΄όλα τα παιδιά που γνωρίζω ,περισσότερο  ξεχωρίζω τη Φανή .Είναι δώδεκα ετών και μένει στο Νέο Μαρμαρά .Τη βλέπω καθημερινά στο σχολείο ,αλλά δεν ανταμώνουμε συχνά έξω γιατί τα σπίτια μας είναι πολύ μακριά. Συναντιόμαστε μόνο για να κάνουμε εργασίες .
Η φίλη μου στο ύψος είναι κανονική , είναι αδύνατη ,έχει μπλε μάτια και καστανά μαλλιά .Της αρέσει να ντύνεται με ρούχα χρώματος ροζ και λαχανί .
Η Θεοφανή συμπεριφέρεται πολύ καλά σ΄εμένα ,αλλά και σ΄όλα τα παιδιά που παίζουμε .Επίσης έχει γενναιότητα , γιατί όταν προσπαθεί να πετύχει κάτι , τα καταφέρνει .Είναι ευαίσθητη και κλαέι όταν συμβαίνει κάτι που να μην της αρέσει –αυτό είναι και το μοναδικό της ελάττωμα .Ε΄ναι έξυπνη και ευγενική .
Όταν τη συναντώ ,μιλάμε για τα μαθήματα του σχολείου , για τις διάφορες εργασίες ,πηγαίνουμε στην παιδική και παίζουμε κ.αλ.
Η φιλία μας αναπτύχθηκε πριν οκτώ χρόνια και ελπίζω να μη σβήσει ποτέ !!.
                                                                    Δημήτρης

Ο φίλος είναι ο Στέφανος .Μένει κι αυτός στο Ν.Μαρμαρά , αλλά στην απέναντι μεριά .Τον βλέπω συνέχεια στο σχολείο και τα απογεύματα .
Ο Στέφανος είναι ψηλός και γεροδεμένος .Έχει ξανθά μαλλιά και στρογγυλό πρόσωπο .Ο φίλος μου είναι λίγο εύσωμος. Είναι  ζωηρός αλλά καλόκαρδος Ξέρει να γράφει ωραία ,αλλά να τρέξει δεν μπορεί και πολύ γρήγορα .
 Δε θα ξεχάσω μια φορά που ήμασταν στην ήμασταν στην πλατεία και κόψαμε φύλλα από το φοίνικα .Παίζοντας μ΄αυτά , καρφωθήκαμε .
Όταν είμαι μαζί του ,νιώθω ότι δε θα μαλώσουμε ποτέ .

                                                              Στάθης
Ο καλύτερος φίλος μου είναι ο Σπύρος και είναι  δεκατεσσάρων χρονών. Μένει στη Θεσσαλονίκη και  τον βλέπω κάθε καλοκαίρι .
Ο Σπύρος είναι ψηλός , λεπτός και τα μαλλιά του και τα μάτια του είναι καστανά .
Ο φίλος μου είναι πολύ έξυπνος γι΄αυτό και σ΄όλα  τα μαθήματά του  παίρνει 20άρια .Είναι ευγενικός και δε βρίζει ποτέ .Είναι χαρούμενο παιδί και κάνει πολλές πλάκες .Μια φορά θυμάμαι ανέβηκε στο μπαλκόνι και ήθελε να μου ρίξει  νερομπαλονάκι .Τελικά μου το ριξε στο κεφάλι .
Με το Σπύρο νιώθω ότι είμαστε καλή παρέα .

                                                                   Μάκης

Ο αγαπημένος μου φίλος είναι ο Δημήτρης και  είναι δώδεκα χρονών . Το σπίτι του είναι στον κεντρικό δρόμο του χωριού και τον βλέπω κάθε μέρα στο σχολείο .
Ο φίλος μου είναι λεπτός και κανονικός στο ύψος .Έχει ξανθά μαλλιά και καστανά μάτια .Είναι πάντα βιαστικός .Με το Δημήτρη παίζουμε στην αυλή του σχολείου .
                                                                        Γιώργος

Ο καλύτερος μου φίλος είναι ο Αντώνης και μένει στην Ορμύλια. Συναντιόμαστε κάθε μήνα .Είναι δώδεκα χρονών .
Ο Αντώνης είναι κοντός και έχει μακριά ξανθά μαλλιά .
Του αρέσει πολύ να παίζει και όταν πάω στην Ορμύλια πάντα είμαστε έξω. Μαζί παίζουμε και playstation  . Είναι έξυπνος και πλακατζής .

                                                                    Μαρίνι
Η καλύτερη φίλη μου είναι η Χριστίνα .Είναι έντεκα χρονών και μένει κοντά στο φαρμακείο . Τη βλέπω κάθε μέρα στο σχολείο και το καλοκαίρι παίζουμε συνέχεια μαζί .
Η Χριστίνα είναι ψηλή και αδύνατη . Ντύνεται πολύ όμορφα με τζιν.Τα μάτια της είναι καστανά σκούρα και το δέρμα στο πρόσωπό της είναι άσπρο .
Είναι χαρούμενο κορίτσι ,αλλά μερικές φορές μου θυμώνει και στεναχωριέμαι πολύ .
Περνάμε ωραία μαζί , παίζουμε πολλά παιχνίδια , κρυφτό , κυνηγητό και άλλες φορές ζωγραφίζουμε .
Η Χριστίνα είναι η καλύτερη φίλη μου .
                                                                             Άλντα

Ο καλύτερος μου φίλος είναι ο Μάκης .Με το Μάκη πηγαίνουμε πολλές βόλτες στο Πόρτο Καρράς , στις Μπανιέρες και στον Παράδεισο .Ο Μάκης έχει μαύρα μαλλιά και είναι κανονικός στο ύψος .Όταν πηγαίνουμε στον παιδότοπο κάνουμε τρομπολίνο , φουσκωτό και περνάμε τέλεια .
                                                                               Γκάμπριελ

Το φίλο μου τον λένε Γιώργο και μένει στο Μαρμαρά .Τον βλέπω κάθε μέρα στο σχολείο και τα Σαββατοκύριακα .Είναι λίγο ψηλότερος από εμένα και έχει μαύρα μαλλιά και καστανά μάτια .Το σώμα του είναι γυμνασμένο από την μπάλα που παίζει . Είναι πάντα ευγενικός .Μαζί κάνουμε βόλτες .

                                                                    Δημήτρης